Det enda rätta mottot..

Jaha, då var dagen kommen. Mitt första inlägg som inte kommer att ta mig mer än fyra minuter att verkställa.. Men även jag måste med jämna mellanrum få vara en tråkmåns och om jag nu ska skylla på något så får det väl bli trötthet och tidsbrist.


Dagen har under hela 8 timmar spenderats med den alltid lika eminente Peppran. Eftersom alla inte har turen(?) att få spendera en del av sin skoltid med denne grövre sortens skojare så tänkte jag i alla fall bjuda på ett relativt trivialt men ändå klockrent citat ifrån allas vår "Peppran" :



"Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst"




guld
haha

Kommentarer
Postat av: Thorunn

Haha!

Min ödmjukaste konung!!!! <3

2009-01-12 @ 23:34:31
Postat av: spiken och sirpa

aaahh häärliga peppran

2009-01-23 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0