Lika som bär

Eftersom jag känner att min blogg blivit lite för seriös och till och med stel på sistone så tänkte jag idag bjuda på ett segment som säkert blir en återkommande del av min blogg - om det uppskattas mer än vad det ogillas.

OBS!
Om någon av personerna på bilderna känner sig stötta eller upprörda så kontakta mig på:
[email protected] så tar jag genast bort bilden innehållandes den personen/personerna. Men förstå att det bara ska vara ett "kul inslag" och givetvis inte något sätt eller försök till att håna någon!


Enjoy





Framgooglad hund? / Basse?










Puff? / Jeppe?










City Wok guy? / Romeo?











John-t? / Ron Hextall?











Vicky? / Jimmy?










Partyboy? / Partyboy?










Lucky Luke? / Randomkille på bilddagboken?










Mr. N? / Chewbacca?










Chad? / Vic?











Krogvarj JR? / Krogvarj SR?











NHL? / Div. 2?






Hoppas alla inser ironin i bilderna och att ni haft lika roligt som jag har! =)





/ v

Kommentarer
Postat av: lunkan

Hahaha, detta var kuligt wig !

Gillar den med som han kallas här MR.N, för att inte avslöja något :P

2009-01-11 @ 15:41:07
Postat av: Nisse

Hahhaha klockrent Celta de!

2009-01-11 @ 15:47:24
Postat av: maggie

haha, håller med - klockrent

2009-01-11 @ 17:19:45
URL: http://maggiemaeforpresident.blogg.se/
Postat av: jäppe

hahah nisse , passande;)

2009-01-11 @ 20:45:52
Postat av: J

haha, helt uderbart !!

2009-01-11 @ 23:19:38
URL: http://jwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0