Release-party för min första blogg!

Ja ni gottfolk, nu har även jag sjunkit så lågt (eller fått tummen ur arslet beroende på hur man ser det) att jag skapat en blogg där jag förhoppningsvis kommer att skildra mina tankar kring saker jag tycker är bra och såklart mindre bra. Om det kommer att bli "on a daily basis" eller med mer sporradiska framträdanden låter jag vara oklart tills vidare men jag hoppas på några läsare iaf! =)


Upprinnelsen till denna blogg skall även publiceras och det är inte svårare än så att jag nu för 10 minuter sedan, den första januari 23:55, satt och läste min gode vän och vapendragare från barndomen Jimmy Wahlstedts relativt nystartade blogg som jag senare kommer att hänvisa er till. Hans smått roliga men ändå tänkvärda och seriösa inlägg fick mig att vilja göra något liknande :)


Jag skall icke dra ut alltför länge på mitt allra första inlägg som bloggare men jag bara måste få upplysa alla er humorlösa kräftor som ännu inte har fått erfara Matt Stone och Trey Parkers tidlösa, satiriska samt fullkomligt briljanta komediserie SOUTH PARK att laddar ni inte ner några säsonger av denna så går ni miste om något av vilket ni själva inte förstår vilken innebörd det har! There, now I've said it..



Jag höll nästan på att glömma: jwa.blogg.se

Avslutningsvis skall jag på tvättäkta journalistmanér bjuda er på en s.k "quote". (citat för er som enligt min vän varjen inte förstår er på 'utländska' haha)





"Drugs are bad because if you do drugs you're a hippie and hippies suck"
- Eric Cartman







På återseende(?) / v

Kommentarer
Postat av: Pokerkungen Lunkan !

Detta kommer följas med nöje :)

Kanske ska nämna dina "pokerskills" ;)

2009-01-02 @ 01:18:26
Postat av: en gammal vapendragare

hahha, det glädjer mig grymt att höra att det är jag som har fått dig till detta sattyg !! :)



ska följas med stort intresse !!



//jjaaaaale

2009-01-02 @ 02:24:42
Postat av: Nisse

AJ AJ AJ Vigo.. :D

2009-01-02 @ 12:33:35
Postat av: maggie

bra viccen - ja blir stolt;-)

2009-01-02 @ 14:09:08
URL: http://maggiemaeforpresident.blogg.se/
Postat av: SAMAN

make me proud boy!

2009-01-03 @ 02:11:07
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0