Tillbaka till verkligheten..

Jahapp, imorgon börjar då skolan och trots att vi bara går två dagar innan helgen så måste jag säga att det känns allt annat än kul och inspirerande. Man har liksom på något sätt vant sig vid att gå och lägga sig när man behagar och få kunna sova ut på morgnarna. Om man sedan adderar att vi har två relativt tunga prov imorgon så får ju inte det en att känna sig bättre till mods precis. Men det är väl bara att bryta ihop och komma igen..

Nu är ju fallet så att jag bara har en termin kvar tills jag blir arbetslös *HOST* nej, tar studenten ska det ju stå haha! Måste säga att det är blandade känslor för min del. Dels för att jag inte har den blekaste aning om vad jag vill göra men också på grund av den enkla anledningen att jag inte vet om jag faktiskt kommer att sakna skolan.. Säkert 95% av alla som går i skolan säger/tycker att det ska bli så "jäääääävla skönt att få slippa skiten" och dom vill inget annat än att ta studenten så att dom så fort som möjligt slipper allt vad skola heter och medför. Jag ska inte ljuga och säga att jag inte har resonerat så, men jag tror (vet) att jag kommer sakna skoltiden. Den stora frågan är bara hur lång tid det kommer att ta.


Men med för många sidors historia liggandes här bredvid mig en onsdagskväll som råkar vara den sista på mitt sista jullov någonsin så kan jag i alla fall med all säkerhet säga att jag just nu hör till de 95% ovan. yuck!





But there is often more to the picture than meets the eye, right? :)




sleep tight,
vic

Kommentarer
Postat av: lunkan

Kan ju säga att man har saknat skolan en del, slappheten med det hela att man måste inte jobba för pengarna som kommer in varje månad ... dock de som är skönt att när man gått hem från jobbet så har man gjort de för dagen och behöver ej göra några läxor osv. bara 100 slapp tills klockan ringer nästa morgon :P

2009-01-08 @ 00:03:47
Postat av: J

jag säger så här min käre viggmeister, på gammalt hederligt och klassiskt vis, nu förtjänar vi att vara hemma ;) haha !

2009-01-08 @ 13:24:23
URL: http://jwa.blogg.se/
Postat av: J

btw, länka mig till höger ;)

2009-01-08 @ 13:26:00
Postat av: victor

hahahhaahaha, det har vi ALLTID gjort och kommer väl alltid att göra? ;)



Satt precis och höll på med det när du troligtvis skrev detta :) cheers

2009-01-08 @ 16:00:22
URL: http://victorlarsen.blogg.se/
Postat av: J

haha, DET kommer vi ;)

2009-01-08 @ 19:30:42
URL: http://jwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0