Ordbajs, kort och gott.

Hejhopp, tänkte bara ordbajsa lite innan jag ska leta mig till sängen. Lördag kväll kan sammanfattas ganska snabbt och enkelt: NHL 09. Återigen har ett par fartfyllda timmar slösats bort på min grannes xbox 360 som han fick i juklapp förra året. För det är ju inte 08 längre som fritidslasse inte heller var sen att påpeka när han i torsdags i matsalen frågade vad jag fått i julklapp "i år" haha.. Förövrigt så kan min granne från och med ikväll få gå under synonymen Mr. N på bloggen (jag har fått det förklarat för mig att genom att hålla nära & kära anonyma på bloggen så ökar tydligen intresset för ett eventuellt senare avslöjande i form av namn eller till och med bild, så hänger ni kvar kanske ni i sinom tid får reda på vilka mina på bloggen "anonyma" vänner och fiender(?) är). Tilläggas ska väl även att jag ikväll stod chanslös mot Mr. N då han uppenbarligen tjuvtränat enda sen den 24e dec. Blir ett sjujävla liv på honom om jag inte erkänner det så nu är det gjort.


Anledningen till det uppkommande sänggåendet är att vi har match imorgon. 17.00 tar vi emot Hammarö HC på Fagerliden så har du ingenting för dig så föreslår jag att du masar dig upp och kollar!


Jag har (tro det eller ej haha) även hunnit kika runt lite på youtube och kom då på att jag igår glömde nämna en mycket viktig faktor till varför jag tycker youtube är to die for. Nämligen alla civila personer som spelar in covers på kända låtar och lägger upp till allmänhetens belåtning (eller förfäran). När jag satt och klickade runt på youtube för att hitta en video jag redan sett förut innehållandes en kille som gör en grym cover på Pink Floyds "Wish you were here" så hittade jag istället på den här videon som faktiskt jag la upp för ca 1½ år sedan. Detta ska då föreställa mig och min stackars far som jag troligtvis tvingade till att ställa upp på en inspelning (jag behövde någon lättlurad sate till att kompa mig haha) som han motvilligt gick med på. Det här är då ett utomordentligt exempel på en sån där likt ovan nämnd cover som är utlagd till allmänhetens förfäran.


Enough said.. Godnatt!




Just ja, om ni undrar vem det är som i början ringer och förstör (eller förgyller beroende på hur man ser det haha) klippet så är det min klasskamrat Marcus som inte lärt sig att efter 5 signaler så svarar inte Herr kort stubin oavsett om han är hemma eller inte!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Mitt namn är nhlkingen! :)

2009-01-11 @ 01:43:31
Postat av: Kurt

Boooooring

2009-01-16 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0